Pennut täyttivät tänään 4 vkoa! Jee!
Ovat jo ihania pieniä kissoja- syövät kaikki kiinteätä ruokaa, Kriikuna käy jo nätisti hiekkiksellä (muut kakkii vielä ympäriinsä, hmpf...), leikkivät, painivat ja haluavat jostain syystä olla mussa kiinni koko ajan. Tänään ne päättivät että pentuaitaus on vieläkin liian pieni joten karkasivat ihan kylmästi kiipeämällä reunan yli, joten heidän aluetta suurennettiin taas- ja reunoja korotettiin!
Munkki on porukan rauhallisin, hän painaa jo yli 400g, ja muut tulevat painossa pikkasen perässä. Kalju (joka muuten ei ole enää kalju) vinkui eilen illalla mun syliin, kiipesi olalle ja nukahti siihen- ihana lapsi.

Kriikuna ja Myrtti ovat kanssa mun kavereita ja haluavat mieluiten hengailla ja leikkiä mun sylissä- saas nähdä miten tässä vielä käy kun tyypit kasvaa ja tila loppuu mun sylissä tai leikit käyvät liian rajuiksi. Noh, siihen on onneksi vielä aikaa. Uusia kuvia saan toivottavasti otettua huomenna.
Niin ja kaikille kiinnostuneille, seuraavat 2 vkoa meillä on muuttorumbaa meneillä, mutta sen jälkeen otan erittäin mielelläni vieraita kylään!!!!